طراحی قالب جوملا

با توجه به روند رو به افزایش تعداد کاربران اینترنتی و پررنگ شدن نقش اینترنت در زندگی روز مره افراد، دیگر نمی‌توان نسبت به وب سایت‌ها نگاهی سرسری و بی‌تفاوت داشت.

درواقع امروزه وب سایت‌ها بخش جدا نشدنی کسب و کارها، تجارت، صنعت و… به حساب می‌آیند که در برندسازی، تبلیغات و حتی فروش آنلاین و راحت‌تر محصولات ایفای نقش می‌کنند. پس وقت آن است که نسبت به قبل نگاهی دقیق‌تر و جدی‌تر به این موضوع داشته باشیم.

جوملا سیستم مدیریت محتوایی است که اپن سورس بودن و ماژولار بودن آن موجب شده تا طرفداران بسیاری را برای خود بدست آورد. اساس آن بر پایه زبان پی اچ پی بوده و چنانچه کسی اندکی با زبان برنامه نویسی و کدهای جوملا آشنایی داشته باشد می‌تواند کاملاً آن را شخصی سازی کرده و قالب جوملا را هر چه بیشتر به ایده‌آل خود نزدیک‌تر کند.

امنیت و سئوی قوی جوملا آنرا به سیستم مدیریت محتوای محبوب اکثر طراحان سایت تبدیل کرده‌است.

قابلیت توسعه، آپدیت و پشتیبانی از ویژگی‌هایی است که شما بدون تردید می‌توانید جوملا را برای قالب سایت خود انتخاب نمایید.

ستروکیت با دانش برنامه نویسی و بهره مندی از تخصص‌های لازم در حوزه وب و همچنین آشنایی با آخرین متد طراحی وب سایت، آمادگی کامل، جهت طراحی قالب جوملا به صورت کاملاً اختصاصی برای شما را دارد.

طراحی قالب جوملا به جهت آنکه تا حدود زیادی زیر ساخت‌های برنامه نویسی در آن مهیا شده است نسبت به طراحی سایت اختصاصی، هزینه کمتری دارد، در نتیجه چنانچه در حال حاضر صرف هزینه بالا برای وب سایت شما امکان‌پذیر نمی‌باشد، طراحی قالب جوملا برای حضور آنلاین شما انتخاب مناسبی خواهد بود.

تیم ستروکیت با بهره گیری از زبان PHP و با آشنایی کامل با کدهای جوملا و همچنین با درنظر گرفتن راحتی کاربران خود، توانسته‌است امکاناتی را مازاد بر قالب جوملای ابتدایی به قالب سایت‌های خود اضافه کند تا کاربران بتوانند تا حدودی شخصی سازی‌های سایت را همانند تغییر فونت، رنگ فونت، سایز فونت، رنگ پس زمینه و…. را براحتی، خود به انجام برسانند.

از سویی دیگر با طراحی ماژول‌هایی کاملاً اختصاصی و بهینه و بکاربردن آن‌ها در قالب سایت جوملای خود قالب سایت‌هایی کاملاً بهینه و مبتنی بر اصول سئو را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

لازم به یادآوری است کد نویسی‌ها به گونه‌ای است که با وجود این تغییرات و شخصی سازی‌ها، قابلیت آپدیت و امکان توسعه، هم چنان در قالب سایت‌ها حفظ شده و جای هیچگونه نگرانی از این بابت نمی‌باشد.

ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان دو اصل مهم در ارائه خدمات ماست که وجود پشتیبانی کامل و قوی تیم پشتیبانی در ستروکیت گواه این ادعا می‌باشد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}