طراحی قالب سایت

طراحی قالب سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

قالب سایت در واقع همان چارچوب و نمای ظاهری یک وب سایت است که به دو صورت قالب سایت آماده و قالب سایت اختصاصی طراحی می‌شوند. در طراحی قالب سایت آماده، قالب‌های سایت توسط تیم طراحی سایت آماده شده و به صورت رایگان / پولی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت اما در طراحی قالب سایت اختصاصی، قالب سایت متناسب با نظر مشتری و کاملا اختصاصی برای او طراحی خواهد شد.

طراحی قالب سایت آماده یا طراحی قالب سایت اختصاصی؟

باید بگویم کاملا به شما  بستگی دارد.

ما معمولا قالب سایت‌های آماده را برای شرکت‌ها و افرادی که حساسیت خاصی بر موضوع برندیگ و برجسته شدن نام تجاری خود ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

قالب سایت‌های آماده با امکانات کامل یک سایت طراحی شده اند اما از آنجا که امکان استفاده از آن‌ها برای عموم افراد وجود دارد، ممکن است قالب سایت انتخابی شما توسط شخص / شرکتی دیگر نیز انتخاب شود.

متعاقبا برای کاربرانی که قصد دارند بر روی موضوع برندینگ خود نیز تمرکز کنند و ایده‌ها و نظرات منحصر بفرد خود را بر روی سایت پیاده سازی نمایند طراحی قالب سایت اختصاصی را پیشنهاد می‌کنیم.

از سویی دیگر، آن دسته از افرادی که در آستانه شروع کسب و کاری نو هستند و یا کسب و کار کوچکی را به راه انداخته‌اند، ممکن است بودجه کمی را برای سایت خود درنظر گرفته باشند. آن‌ها نیز می‌توانند از قالب‌های سایت آماده برای کسب و کار خود استفاده نمایند چرا که همانطور که پیش از این اشاره شد این قالب‌ها قابل استفاده برای عموم مردم هستند و می‌توانند بارها و بارها برای افراد و شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، از این رو دارای هزینه خیلی کمتری نسبت به طراحی قالب سایت اختصاصی می‌باشند.

طراحی قالب سایت ستروکیت:

تیم طراحی ستروکیت با درنظر گرفتن تنوع سلیقه‌ها و کسب و کارها  قالب سایت‌هایی را طراحی می‌کند که کلیه نکات اصولی طراحی سایت اعم از اصول گرافیکی و اصول کدنویسی در آن رعایت شده‌اند.

حساسیت در انتخاب رنگ‌ها، طرح‌ها و استفاده از کدهای بهینه سازی شده از ویژگی‌های بارز قالب سایت در ستروکیت است که سعی دارد شما را از زمان آغاز مسیر کسب و کار آنلاینتان تا انتهای مسیر حمایت و همراهی کند. از جمله تفاوت‌های طراحی قالب سایت در ستروکیت:

  • کدنویسی شدن قالب‌ها از پایه:  قالب‌های سایت ستروکیت چه از نوع قالب سایت آماده و چه از نوع قالب سایت اختصاصی از ابتدای امر کد نویسی خواهند شد، بدون هیچ کد اضافه. در واقع یکی از تفاوت‌های برجسته قالب‌های سایت ستروکیت همین است که حتی قالب سایت‌های آماده خود را از پایه کدنویسی می‌کند و در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد
  •  امکان توسعه و بروزرسانی: در ستروکیت، قالب سایت‌های آماده و اختصاصی بدون هیچ مشکلی قابل بروز رسانی و توسعه خواهند بود و برخلاف دیگر قالب سایت‌های آماده، شما لازم نیست هیچ نگرانی بابت توسعه و بروزرسانی سایت خود داشته باشید. 
  • در نظر گرفتن امکانات مدیریتی و شخصی سازی: جهت سهولت کاربران در تمامی قالب‌های سایت چه آماده و چه اختصاصی تنظیماتی را در نظر گرفتیم تا شما بتوانید با آسودگی خاطر تغییراتی مانند تغییر نوع و سایز فونت، تغییر لوگو، بک گراند، رنگ تکست‌ها، هدرها، نوع وسایز فونت‌ها و خیلی موارد دیگر را به راحتی انجام دهید.
  • پشتیبانی: بلافاصله پس از انتخاب قالب‌ سایت‌های ستروکیت (آماده / اختصاصی)، تیم پشتیبانی سایت ستروکیت آماده‌است تا شما را در زمینه توسعه، بروز رسانی و رفع مشکلات سایت همراهی کند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}