طراحی قالب وردپرس

امروزه درصد چشمگیری از مشتریان شما از طریق اینترنت، با موبایل و تبلت به دنبال کالاها، خدمات و سرویس‌های موردنیاز خود می‌گردند. در‌واقع اگر این کاربران اینترنتی را به چشم مشتریان بالقوه خود ببینید، تنها کافی است با راه اندازی هرچه سریعتر یک وب سایت، گوی سبقت را از دست رقیبانتان بگیرید و پیشتاز کسب و کار خود باشید.

آیا هر وب سایتی می‌تواند شما را به این هدف برساند؟

از یاد نبرید، تنها یک وب سایت اصولی و حرفه‌ای می‌تواند شما را به این هدف نزدیک‌تر کند. وجود کدهای مخرب، عدم رعایت اصول سئو، ظاهر آشفته و نامرتب، ریسپانسیو نبودن وب سایت، همه و همه مانع دست یابی شما به این موفقیت خواهند شد و واضح است که رعایت اصول طراحی سایت، تنها توسط افراد دوره دیده و مجرب و برنامه نویسان آگاه به اصول کد زنی استاندارد، امکان پذیر خواهد بود.

عموما طراحی وب سایت‌ها به دو صورت طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی قالب سایت‌های آماده صورت می‌گیرد که منظور از واژه قالب سایت، همان چارچوب اصلی وب سایت است که باید با محتویات مناسب شما پرشوند.

قالب سایت‌ها نیز دارای چندین دسته بندی هستند:

  1. قالب سایت جوملا
  2. قالب سایت وردپرس
  3. قالب سایت با CMS اختصاصی

وردپرس یکی از محبوبترین سیستم‌های مدیریت محتوا در زمینه طراحی قالب سایت است که اپن سورس و رایگان بودن آن موجب محبوبیت بیش اندازه آن شده است.

شرکت‌ها درطراحی قالب سایت‌ وردپرسی خود، عموما دو متد دارند:

۱- ارائه قالب سایت وردپرس آماده

۲-ارائه قالب سایت وردپرس اختصاصی

در طراحی قالب وردپرس آماده، چارچوب سایت از پیش طراحی شده و تنها نیاز است آن را با محتویات مناسب پرکنید. در این مورد چون قالب سایت عمومی بوده و دارای هزینه پایین‌تری می‌باشد برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب خواهند بود.

اما در طراحی قالب وردپرس اختصاصی، طراحان، قالب سایت را مطابق با نظرات و سلیقه مشتری، طراحی خواهند کرد که به جهت اختصاصی بودن آن، شامل هزینه بالاتری نیز خواهد شد.

ستروکیت با دانش برنامه نویسی و بهره مندی از تخصص‌های لازم در حوزه وب، آماده است تا قالب سایت‌هایی کاملاً بهینه و البته سازگار با سلیقه مشتریان خود را طراحی کند.

فراموش نکنید که برای شروع یک وب سایت حرفه‌ای، در قدم اول یک قالب سایت حرفه‌ای نیاز است و برای داشتن یک قالب سایت حرفه‌ای، برنامه نویسان و طراحان حرفه ای. ستروکیت می‌تواند قالب سایت وردپرس شما را اصولی و به بهترین شکل طراحی کند. قالب سایت‌های ستروکیت کاملاً شخصی سازی شده‌اند و از پایه کد نویسی می‌شوند.

پشتیبانی پایدار و حرفه‌ای، جلسات آموزشی، داکیومنت‌های آموزشی از جمله خدماتی است که در ستروکیت برای اطمینان خاطر شما در نظر گرفته شده‌اند.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}