ستروکیت، در کنار فعالیت‌های طراحی سایت و توسعه وب سایت و اپلیکیشن، تصمیم گرفته است تا برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک، قالب سایت‌هایی را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دهد. این قالب سایت‌ها در دو دسته، قالب جوملا و قالب وردپرس در دسترس شما عزیزان قرار گرفته‌است.

مزایای قالب رایگان وردپرس ستروکیت:

  • رایگان بودن آن: استفاده از این قالب‌ها هزینه‌ای را برای شما نخواهد داشت. شما تنها آن‌ها را دانلود می‌کنید و به راحتی مورد استفاه قرار می‌دهید.
  •  قابلیت ارتقا و شخصی سازی : چنانچه شما نیاز پیدا کنید قابلیتی را به قالب خود اضافه / یا از آن کم کنید و یا آن را توسعه دهید، اصلاً نگران نباشید این ویژگی به راحتی در قالب‌ رایگان وردپرس نیز امکان‌پذیر خواهد بود.
  •  ریسپانسیو بودن وطراحی زیبا: حساسیت در طراحی و زیبایی این قالب‌ها، موجب شده تا شما بتوانید در هر صفحه نمایشگری آن‌ها را به صورت درست و بدون درهم ریختگی مشاهده نمایید.

با این تفاسیر، ما به شما این هشدار را می‌دهیم که هر قالبی را صرف رایگان بودن آن از هر منبع و سایت غیر معتبری دانلود نکنید. وجود کدهای مخرب و ویروس‌ها برای شما مشکلات بزرگی را ایجاد خواهند کرد.

خوشبختانه ستروکیت توانسته با ارائه قالب‌هایی مطمین خود را در ردیف منابع معتبر دانلود قالب‌ها قرار دهد و شما می‌توانید با آرامش خاطر این قالب‌ها را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید. اگر بدنبال قالب‌هایی زیبا و در عین حال مطمین هستید بازدید از فروشگاه قالب‌های ستروکیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از سویی دیگر برخی از مردم بر این باور غلط هستند که” قالب‌های رایگان دارای سطح کیفیت پایینی هستند که به صورت رایگان دراختیار دیگران قرار گرفته‌اند. باید بگوییم که:

این قالب‌ها در سایت ستروکیت رایگان هستند زیرا:

۱- تا شما نسبت به کیفیت کار و طراحی سایت ما، اطمینان حاصل نمایید و به اعتبار ما بیافزایید.

۲- قطعاً استفاده از این قالب‌ سایت‌ها توسط تعداد بیشتری از کاربران، بازخوردهای مثبت بیشتری را برای ما به همراه خواهد داشت.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:

88897159 تلگرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

{jcomments on}