اگر قصد ایجاد وب سایتی با موضوعاتی نظیر، فیلم، تئاتر، بازی، سرگرمی و … را دارید، قالب‌های این بخش می‌توانند به شما کمک بسیاری کنند.

مجموعه حرفه‌ای قالب سایت بازی و سرگرمی ما، با حساسیت‌های بسیار در انتخاب رنگ و ساختار توسط طراحان حرفه‌ای، طراحی شده‌اند. تمامی قالب‌ سایت‌هایی که در فهرست پایین مشاهده می‌کنید، منحصربفرد، کاربردی و صد در صد ریسپانسیو طراحی شده‌اند. طراحی این قالب‌ها مطابق با سلایق و نیازهای روز صورت گرفته‌است. تصاویر با کیفیت و خیره کننده آن‌ها، ناخودآگاه کاربران بیشتری را به سمت وب سایت شما سوق خواهند داد و متعاقباً وب سایت شما را به محبوبیت بالایی خواهند رسانید.

ما به خوبی سختی کار شما را می‌دانیم و سعی کرده‌ایم تمامی نیازهای شما را پوشش دهیم. سایت شما باید به اندازه کافی جذاب و حرفه‌ای باشد و محیطی آرام و دلچسب را برای کاربران شما فراهم کند. اسلایدر اصلی این قالب سایت‌ها با تصاویری بزرگ و با کیفیت به همین منظور درنظر گرفته شده‌اند. از سویی دیگر سعی شده محتویات با بهترین چیدمان در سایت جایگذاری شوند و به راحتی از طریق منوی اصلی که در بالای قالب سایت وجود دارد، قابل دسترسی باشند.

شما به راحتی می‌توانید از طریق پنل مدیریتی،محتویات این قالب سایت‌ها را تغییر دهید، متون، تصاویر، حتی بخش‌هایی از سایت را که لازم ندارید می‌توانید حذف کنید. گزینه‌های شخصی سازی درنظر گرفته شده در پنل کاربری به شما کمک خواهند کرد، تغییراتی نظیر، رنگ و نوع فونت،رنگ پس زمینه، تصویر پس زمینه، لوگو و … را مطابق نظر خود انجام دهید. اصلاً نگران سازگاری این قالب‌ها با مرورگرهای مختلف نباشید چرا که پیش از این صحت عمل‌کرد آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

در میان فهرست قالب سایت‌های زیر جست‌و‌جو کنید و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

بازی و سرگرمی

قیمت فروش: 2,490,000 ﷼
قیمت فروش: 2,490,000 ﷼