همانطور که از عنوان آن پیداست کلیه اطلاعات مبنی بر حساب‌ها، سفارشات‌ در این قسمت قابل دسترسی و تنظیم خواهد بود.

 

۱-سفارشات (Orders)

جدولی پیش‌روی شما خواهد آورد که شامل جزییات سفارشات شما خواهد بود. ستون‌های این جدول به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که شما قادرخواهید بود در کسری از زمان یک دید کلی نسبت به سفارشات خود بدست آورید. برای مثال چه محصولی به چه تعداد سفارش داده شده‌است، چه تاریخی سفارش صورت گرفته و چه روش  پرداختی توسط خریدار انتخاب شده‌است، محصول سفارش داده شده در چه وضعیتی قرار دارد. 

۲-گزارش درآمد (Revenue Report)

با کمک فیلترهای تعریف شده در این قسمت، دست‌های شما کاملا باز خواهد بود که به صورت ماهانه‌‌، روزانه، دربازه‌های زمانی دلخواه و با تعیین نوع سفارش، گزارشات درآمدی خود را بررسی کنید. 

۳-خریداران (Shoppers)

زیرمنوی خریداران، لیستی از مشتریان فروشگاه خواهد بود. به این‌صورت که نام مشتری به همراه ایمیل آن برای شما به صورت فهرست‌وار نشان داده‌خواهد شد. ضمن اینکه چنانچه مشتری عضو گروهی از گروه‌های خریداران که شما تعریف کرده‌اید، نیز باشد در ستونی مجزا، مشخص می‌شود.

۴-گروه خریداران (Shopper Groups)

شما می‌توانید گرو‌های مختلفی از خریداران را در این بخش تعریف کنید و در جهت ارائه‌ی خدمات و مزایای متمایز، از این گروه‌های تعریف شده، در بخش‌های دیگر فروشگاه بهره ببرید. برای مثال گروه همکاران، مشتریان خاص، مشتریان معمولی و...

۵-کوپن‌ها (Coupons)

در این قسمت‌،  شما به راحتی می‌توانید کوپن‌های فروشگاهی خود را با جزییاتی از قبیل کد، درصد اختصاص یافته به هر کوپن، ارزش آن به قیمت و... را ببینید.